Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

είμαι ένας "εγκληματίας" (χωρίς κουκούλα)


...έχοντας παραβεί τα άρθρα 1, 14, 26s1, 27, 45, 51, 53, 57, 61, 63, 79, 98 και 372s1 του Ποινικού Κώδικα. Δεν γνωρίζω επακριβώς το έγκλημα που περιγράφει το κάθε άρθρο, αλλά μετά βεβαιότητος γνωρίζω πως:
-έχω συστήσει εγκληματική οργάνωση (όπως προβλέπει η §1 του άρθρου 187 όπως αυτό τροποποιήθηκε το 2001.
-ενήργησα με δόλο για την προσπόριση ιδίου οφέλους.
-τέλεσα κατ' εξακολούθηση και κατά συναυτουργία το έγκλημα, ιδιοποιούμενος παρανόμως αγαθά τρίτων.

Ομολογώ πως όλα αυτά συνέβησαν και συμβαίνουν κατ' εξακολούθηση. Επομένως κυρία Χολέβα μπορείτε να διατάξετε τη σύλληψή μου και την προσαγωγή μου ενώπιόν σας. και φυσικά αναμένω την παραδειγματική τιμωρία μου.

Ο εγκληματικός μου βίος, διάδοχο σχήμα ενός πρότερον εντίμου βίου, ήρξατο ακμάζων εν έτει 2011 ότε και εσκέφθην -δολίως- να προβώ σε επανασυνδέσεις ρεύματος ομού μετ' εμού σε άτομα που ηρνούντο -καθώς ισχυρίζοντο δεν ηδύναντο-να πληρώσουν το επονομαζόμενο χαράτσι και ως εκ τούτου η ΔΕΗ -που οφείλει να με διώξει κατ' έκληση- τους διέκοπτε την παροχή ρεύματος.

Δηλώνω ότι παραμένω αμετανόητος για τις πράξεις μου αυτές και αποποιούμαι την όποια επιείκια του δικαστηρίου σας.

μετά της προσηκούσης τιμής 
Ο Όνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.