Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Η πρωτοεμφανιζόμενη επαναστατική οργάνωση GADA/ΜΛΕΔ ανέλαβε (επιτέλους) την ευθύνη της επίθεσης στο Ν. Ηράκλειο

Λοιπόν τί λέγαμε ; Μας έβγαλαν την ψυχή αλλά την έβγαλαν, την προκήρυξη εννοώ. Δέκα οκτώ μερόνυχτα το πάλευαν τα παιδιά, δέκα οκτώ σελίδες και η προκήρυξη. Να που λεφτά υπάρχουν. Και οι υπερωρίες να πληρωθούν και οι επιμελητές του κειμένου και ο designer του logo της οργάνωσης. Ακόμη και να αγορασθεί το στικάκι και να πληρωθεί ο κομιστής του.

Έ, δεν θα πάρει και ο Μάκης τίποτα ; Θ' αρκεστεί στα ποσοστά επί των πωλήσεων μόνο ; Δεν μου μοιάζει για τόσο φτηνιάρης ο άνθρωπος. Άλλωστε στη Σέχτα φάνηκε πολύ κουβαρντάς.

Θα μου πείς τώρα την κακία σου, πως δεν χρειαζόταν δα νάσαι και κανένας Ησαϊας να το προφητέψεις. Συμφωνώ. Παρκάρω πιο κεί το καλάμι μου και χαμηλώνω την περηφάνειά μου.  Και θυμίζω απλά σε όσους είχαν αμφιβολίες πως τόσα χρόνια στο κουρμπέτι κάτι με μάθανε. Και παρά λίγο δεν κέρδισα και το στοίχημα με κάποιους φίλους. Απλά γιατί δεν βάζω στοιχήματα. Κερδισμένοι αυτοί, χαμένος εγώ.

Αλλά επειδή ο Βαξεβάνης τα γράφει όλα και καλύτερα και συμφέρει, σας καληνυχτίζω με τούτο,

Χρόνια Πολλά για το πανηγύρι μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.